Tulang Belakangku

Tinggalkan Jejak Ampa Kat Sini Supaya Senang Si Gadis Sorban Nak Menjejaki Ampa (^^,)~~

Monday, August 29, 2011

Ucapan Hari Raya

Salam Aidilfitri..

Waaaa...hari ni dah hari raya.. tapi aku x tidoq2 lagi ni.. haha.. nampaknya penyakit insomnia aku semakin parah.. bila la nak kembali spt sediakala.. haishhhh.. letih cmni.. nampaknya aku xkan tidoq la sampai malam esok pulak.. hehe..

Ok la xmau ckp panjang.. sempena Syawal yg mulia ni, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin kpd seluruh umat yg meraikannya.. salah silap aku selama ni harap dimaafkan.. kalau aku ada hutang apa2 kat ampa, cpt2 bgtaw.. takut terlewat bayar, nnt lain plk jadinya.. hehe.. 

Semoga kita semua begembira dgn kedatangan Syawal.. yg paling penting, Syawal kali ni kita meriahkan lagi dgn sambutan Hari Merdeka.. Selamat Hari Merdeka semua..

Gadis Sorban nak pesan :
- Kpd yg memandu, pandu dgn selamat..
- Kpd yg bakar lemang, bakar dgn berhati-hati..
- Kpd yg mkn biskut raya, mkn dgn cermat..
- Kpd yg kumpul duit raya, jaga diri baik2..
- Kpd yg bg duit raya, ikhlaskan pemberian..
- Kpd yg x balik raya, jgn sedih2..
- Kpd yg tgh kerja, kerja rerajin..
- Kpd yg sedang membaca, terima kasih byk2..

So kat sini aku nak sertakan kad raya aku untuk ampa yg berkenaan.. hehe.. sori x sempat nak pos.. setem mahal derrr.. (cuba korg update masalah problem kenaikan harga setem ni kat kementerian yg berkenaan.hehe..)







Akhir kata, Salam Aidilfitri & Selamat Hari Merdeka.. =)

No comments:

Post a Comment