Tulang Belakangku

Tinggalkan Jejak Ampa Kat Sini Supaya Senang Si Gadis Sorban Nak Menjejaki Ampa (^^,)~~

Sunday, May 6, 2012

Yus Waisar Balas Komen Aku La.. Hikhikhik..


Aku diuji Allah 2,3 minggu ni..
Tapi Alhamdulillah, dalam menempuh ujianNya, aku masih dpt merasa sedikit kegembiraan..
Bahagianya bila artis kesayangan aku balas komen kat fb.. sejuk hati.. hahaha..


Ampa nampak dak Encik Yus Waisar pesan apa kat aku??

Haha.. dia pesan :
"Sebaiknya harapan itu diletak khusus untuk 'sesuatu' yg diyakini akan mucul suatu hari nanti, berbanding mensia-siakan perletakannya pada 'sesuatu' yg dah nyata tidak menghargai. Insyaallah kamu akan memahami nikmatnya dan semakin bersemangat meneruskan hidup. Kerana hanya Allah yg memahami doa hamba2nya."

Ohhh... terharunya aku.. T_T
Rasa mcm dapat nyawa baru..
Makin bercambah pulak perasaan suka aku kat dia.. hikhikhik..


Terima kasih Encik Yus Waisar..
Tak sabar menanti Trilogi Cinta 2..
Saya peminat setia Abg Bad lorrr.. hihihi..

Doa saya semoga kamu terus success dalam bidang seni..
Dengan bakat yg ada dalam diri kamu, saya yakin kamu boleh pergi jauh..
Saya akan terus menyokong kerjaya kamu..

Hepi sikit hari ni..... (^_____^)


~~ Gadis Sorban ~~

No comments:

Post a Comment