Tulang Belakangku

Tinggalkan Jejak Ampa Kat Sini Supaya Senang Si Gadis Sorban Nak Menjejaki Ampa (^^,)~~

Friday, April 6, 2012

Lagu-lagu Menggamit Kenangan Aku T_T



Tiara - Kris

Tiara... menggamit kenangan zaman persekolahan...
Tiara... ku mimpi kita bersanding atas kayangan...
Seakan bisa ku sentuh peristiwa semalam...
Di malam pesta... engkau bisikkan..
Kata azimat ditelinga...

Kita... terpaksa berpisah untuk mencari arah...
Kita... dipukul ombak hidup alam yang nyata...
Engkau... jauh meniti puncak menara gading...
Yang menjanjikan... hidup sempurna...
Tapi aku hanya... tunduk ke bumi...
Hidup tertekan...

Jika kau bertemu aku begini...
Berlumpur tubuh dan keringat membasah bumi...
Dipenjara... terkurung terhukum...
Hanya bertemankan sepi...
Bisakah... kau menghargai...
Cintaku yang suci ini...

Oh tiara... pedihnya...
Dapatkah kau merasakan...

Jika kau bertemu aku begini...
Berlumpur tubuh dan keringat membasah bumi...
Dipenjara... terkurung terhukum...
Hanya bertemankan sepi...
Bisakah... masih bisakah...
Engakau hargai cintaku lagi...

Oh tiara... pedihnya...
Dapatkah kau merasakan...
Oh tiara.. pedihnya...
Dapatkah kau merasakannya...
Tiara... ohhhooo...



Masih Aku Terasa - Gersang

Sejenak... aku dikejutkan...
Bersama... ombak cinta luka...
Perpisahan... melanda kita...
Hanya kerna... peristiwa itu...

Kiranya... takdir mengizinkan...
Inginku... kembali padamu...
Meneruskan... cinta yang lalu...
Kerna engkau.. yang aku sayangi...

Akanku simpan... kenangan cinta kita...
Yang tak akan terpadam selamanya...
Kehangatan cintamu... masih aku terasa...
Seperti baru semalam kita berpisah...

Tangisan... sedu dihatiku...
Menahan... kepedihan ini...
Sendiri aku... mengenangkanmu...
Hanya engkau... yang aku sayangi...

Akanku simpan... kenangan cinta kita...
Yang tak akan terpadam selamanya...
Kehangatan cintamu... masih aku terasa...
Seperti baru semalam kita berpisah...

Akanku simpan... kenangan cinta kita...
Yang tak akan terpadam selamanya...
Kehangatan cintamu... masih aku terasa...
Seperti baru semalam kita berpisah...

Akanku simpan... kenangan cinta kita...
Yang tak akan terpadam selamanya...
Kehangatan cintamu... masih aku terasa...
Seperti baru semalam kita berpisah...



Disaat Aku Mencintaimu - Dadali

Mengapa kau pergi...
Mengapa kau pergi...
Disaat aku mulai mencintaimu...
Berharap engkau jadi kekasih hatiku...
Malah kau pergi jauh dari hidupku...

Menyendiri lagi...
Menyendiri lagi...
Disaat kau tinggalkan diriku pergi...
Tak pernah ada yang menghiasi hariku...
Disaat aku terbangun dari tidurku...

Aku... inginkan dirimu...
Datang... dan temui aku...
Kan ku katakan padamu..
Aku sangat mencintai dirimu...

Aku... inginkan dirimu...
Datang... dan temui aku...
Kan ku katakan padamu..
Aku sangat mencinta...

Menyendiri lagi...
Menyendiri lagi...
Disaat kau tinggalkan diriku pergi...
Tak pernah ada yang menghiasi hariku...
Disaat aku terbangun dari tidurku...

Aku... inginkan dirimu...
Datang... dan temui aku...
Kan ku katakan padamu..
Aku sangat mencintai dirimu...

Aku... inginkan dirimu...
Datang... dan temui aku...
Kan ku katakan padamu..
Aku sangat mencinta...

Semoga... engkau kan mengerti...
Tentang... perasaan ini...
Maaf... ku telah terbuai...
Akan indahnya cinta...

Maaf... sungguh ku tak bisa...
Untuk... kembali padamu..
Maaf... ku telah terbuai...
Akan indahnya cinta...

Aku... inginkan dirimu...
Datang... dan temui aku...
Kan ku katakan padamu..
Aku sangat mencinta...

Aku... inginkan dirimu...
Datang... dan temui aku...
Kan ku katakan padamu..
Aku sangat mencinta...

Aku... inginkan dirimu...
Datang... dan temui aku...
Kan ku katakan padamu..
Aku sangat mencinta...



Sob..sob..sob.. taip sambil nangis.. huhuhu.. T_T
Aku x blh dengar lagu2 ni lelama.. blh jd gila..
Byk sgt kenangan..  
Arghhhhhh......... nak jerit kuat2.. 
Ya Tuhanku.. Engkau mengetahui segalanya..  

~~ Gadis Sorban ~~

1 comment: