Tulang Belakangku

Tinggalkan Jejak Ampa Kat Sini Supaya Senang Si Gadis Sorban Nak Menjejaki Ampa (^^,)~~

Sunday, April 1, 2012

Aku Suka Kaler Merah

Tadi boring2, so aku try la wat benda alah ni kat fb..
Lihat apa hasilnya :


Waaaaaa.....xsangka plk fb ni mcm taw2 ja aku minat kaler merah..
Aku baru ja memupuk minat kat kaler merah dlm setahun yg lepas.. hahahhh.. boleh ka cmtu???
Purse.. jam tangan.. getah ikat rambut.. cadar.. dan lain2.. semua kaler merah..
Tapi dlm bab pakaian, aku langsung x berani nak pakai baju kaler merah p tempat ramai org..
Tetiba rasa menonjol pulak.. hahaha.. x suka semua tu.. aku low profile..

Aku bkn nak percaya atau yakin dgn apa yg diramalkan tu..
Cuma ada la sikit2 mcm diri aku.. semua tu kebetulan ja kot.. 
Kan x baik kita percaya benda2 mengarut cmni..
Yang paling x betoi sekali, ada ka patut dia kata aku cute..
Hahahahaha.. nak gelak besaq dah la ni.. sgt2 x betoi doe..
So ampa2 sekalian jgn dok percaya benda alah ni noo.. huhu..

Yang penting, tarikh lahir aku..
03/08/1989 ka 08/03/1989 ???
Ce teka.. hahaha..

Sekian..
~~ Gadis Sorban ~~

No comments:

Post a Comment