Tulang Belakangku

Tinggalkan Jejak Ampa Kat Sini Supaya Senang Si Gadis Sorban Nak Menjejaki Ampa (^^,)~~

Friday, September 16, 2011

R3 Satria Neo

vooommm.....
vooooommmmm.....
voooooooooommmmmmmmmm..........

Wah3x.. semangat aku ni noo.. bkn apa, kali ni aku nak cerita pasai kereta pujaan aku.. hahah.. ampa pun mesti ada kereta yg ampa suka2.. yg ampa idam2.. yg ampa damba2.. kan?? kan?? kan?? jgn tipu la kalau tadak.. mesti setiap kali tgk kereta cantik2 ampa terus kata dlm hati 'satu hari nnt aku nak pakai kereta mcm ni la' hahah..

Kereta pujaan aku biasa2 ja.. bkn kereta import pun.. aku ni menyokong barangan buatan Malaysia.. cewahhh..  aku cuma suka dgn design dia.. bkn bermakna satu hari nnt aku akan beli & pakai kereta ni.. huhu.. cuma bila nampak ja R3 Satria Neo meluncur laju kat atas jalan, aku jadi teruja.. pulon usha sampai kereta tu hilang dipandangan mata.. hahah.. so kat sini aku ada sertakan pic2 kereta R3 Satria Neo.. lawa kan???? hehe.. silalah menikmatinya... ~~


*** Kalau ampa nak taw dgn lebih mendalam lagi pasai R3 Satria Neo, 
boleh la menjelajah ke blog Andaiku Tahu Aku dan Sesuatu ^_^

No comments:

Post a Comment