Tulang Belakangku

Tinggalkan Jejak Ampa Kat Sini Supaya Senang Si Gadis Sorban Nak Menjejaki Ampa (^^,)~~

Thursday, February 2, 2012

Tiada Tajuk

Sebenarnya aku xtaw nak tulis apa..
Dalam beberapa hari ni, banyak benda dah berlaku..
Lepas satu, satu....... dan bertambah satu lagi..
Sesetengahnya memanipulasikan emosi dan akal aku..
Cuma malam ni hati aku gelisah..
Perasaan bercampur aduk..
Sedih.. kecewa.. terluka.. 
Geram.. marah.. bengang.. benci.. 
Rasa bodoh.. rasa xguna.. rasa dikhianati..
Terkejut.. hairan.. tertanya-tanya.. 
Tapi masih ada sedikit rasa gembira.. bersyukur.. 
Tak pasti apa sebabnya..
Arghhhhhh.........
Sampai bila aku harus mcm ni???
Sampai bila aku harus berlakon mcm xdak apa2???
Kenapa aku yg diuji???
Ya Allah.. Engkau tabahkanlah hati hambaMu yg lemah ini..
Hindari aku dari prasangka negatif..
Aku tahu Kau telah merencana yg terbaik untuk aku..
Amin..

~Gadis Sorban~

No comments:

Post a Comment