Tulang Belakangku

Tinggalkan Jejak Ampa Kat Sini Supaya Senang Si Gadis Sorban Nak Menjejaki Ampa (^^,)~~

Wednesday, November 9, 2011

Gadis Sorban Berceloteh

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Lama dah aku x update blog.. nak buat cmna.. sibuk study.. haha.. study la sgt kan.. sem ni aku mmg bz sgt2.. kadang2 rasa mcm aku ni x menikmati hidup.. mcm xdak life utk diri aku sendiri.. semua yg aku buat utk org lain.. huhu.. serammmm... sebenarnya aku yg sengaja mem'bz'kan diri atas sebab2 tertentu.. semoga ke'bz'an aku ni dapat memberi kebaikan kpd aku sendiri.. haha..

Sebelum terlambat, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha kepada seluruh umat yang meraikannya terutamanya kpd mereka2 yg sedang menunaikan fardhu haji.. semoga mendapat haji yg mabrur.. amin.. hari ni dah masuk raya ke-4.. hari last org buat korban.. emm..raya thn ni mcm xramai sgt org buat kenduri korban kat area umah aku.. lagipun cuti sekolah xlama kot.. yg bekerja pun xdpt cuti panjang.. 

Hari ni aku dah balik hostel.. kenapa balik awal??? pelikkk.. cuti kan banyak hari lagi.. selalunya aku ni mmg malas nak balik hostel.. haha.. jawapannya.......... jeng.. jeng.. jeng.. sbb aku ada program bermula esok sampai 14hb ni.. haaa...program apa??? nak taw kena la tunggu entry lepas ni.. haha.. setakat ni program tu dirahsiakan seketika.. ok kan??? hehe..

Dok sorang2 kat bilik mmg menyeramkan.. maklum la aku ni agak penakut tapi suka buat2 berani.. haha.. org lain pakat dok seronok bercuti kat kampung.. kat sini bilik2 semuanya gelap-gulita.. yg terang cuma 3 bilik ja yg aku nampak.. floor aku mmg dah sah2 aku sorang ja yg wujud.. huhu.. 

Entry kali ni aku nak cerita sikit pasai diri aku.. bolehhhh??? hehe.. aku ni boleh dikatakan seorang yang...... bla..bla..bla.. ok cukup setakat tu.. haha.. sebenarnya la ni aku nak kongsi pasai ayat kat bawah ni.. cuba ampa baca betoi2 dgn penuh perasaan tengok :


Aku malas nak cakap panjang2.. satg aku dicop suka membebel dan campur tangan hal org lain pulak.. cuma aku harap kita sama2 ambil iktibar dan pengajaran daripada ayat diatas.. besar pengertiannya.. apa yg aku boleh buat kesimpulan ialah kalau ampa sayang ayah ampa, tutup la aurat.. InsyaAllah bahagia dunia akhirat..  aku pun bukannya sempurna sangat.. tapi sekurang2nya aku ada jugak jaga aurat aku walaupun rasanya xbegitu menepati ciri2 menutup aurat yg disyorkan oleh agama Islam.. aku sendiri sentiasa berdoa agar aku diberikan hidayah untuk sentiasa berubah ke arah kebaikan.. InsyaAllah.. sama2 kita berdoa semoga Allah sentiasa membimbing kita ke jalan yang benar.. amin..

Sekian..
~ Gadis Sorban ~

No comments:

Post a Comment