Tulang Belakangku

Tinggalkan Jejak Ampa Kat Sini Supaya Senang Si Gadis Sorban Nak Menjejaki Ampa (^^,)~~

Monday, October 24, 2011

Aku Menangis Lagi


Awat aku buat muka lagu tu?? 
Monyok.. sebek.. ingat comey dah la tu.. haha.. 
Hari ni rumet aku balik kampung.. 
So dok la aku sorg2 berkurung dlm bilik.. 
Uwaaaa...aku pn nak balik jgk.. 
Dah rancang nak balik umah hari ni..
Tapi aku ter'join' la pulak program utk esok..
Balik lewat jgk la nampaknya.. 
Tapi xpa la.. yg penting aku enjoy..

Dok sorg2 dlm bilik, ujan pulak kat luar tu..
Tadak qeja nak buat, so aku layan la lagu2 jiwang..
Memula ok.. layan ja.. tapi tetiba sebak la pulak..
Terutamanya bila mai lagu2 yg ada kena mengena dgn hidup aku.. 
Teringat kenangan dulu2.. 
Luka lama terguris kembali.. hahah..

 Benda ni ka melukakan aku?? hahah..

Tapi aku sentiasa ingat pesan Encik PJJ..
Encik PJJ pesan kat aku :
"Benda dah lepas jgn dikenang.. Tak perlu susah2 nak fikir..
Semuanya akan jadi baik dengan izin Allah..
Tak perlu cari.. Bila dah sampai waktu, dia akan datang dgn sendiri..
Sibukkan diri awk dengan aktiviti2 berfaedah.."

So sbb tu la kot mulai sem lepas aku dgn secara sengajanya..
Telah mem'bz'kan diri aku dgn aktiviti2 kat USM ni..
Bila aku bz, aku xla pikiaq yg bkn2.. xla pikiaq melebihi had.. haha..

Walaupun aku dgn Encik PJJ jarang berhubung..
Sbb dia bz dgn keja dia.. aku bz dgn study aku..
Tapi dia selalu bg nasihat yg aku blh terima..
Terima kasih Encik PJJ.. 
Macam awk selalu ckp..
Awak kan kaunselor saya.. hehe..
Besday awk dah nak dkt.. 
Nak buat seperaisss la.. =)

Ahhhh....lupakan semua tu.. 
Apa la aku dok merapu ni.. 
Yang penting, aku xmau lemah mcm dulu lagi..
Aku kuat ok..

Aku terima semua ni dengan senyuman ^_^

Sekian..
~ Gadis Sorban ~

**Encik PJJ, kalau awk baca ni, jangan gelak kat saya taw**

No comments:

Post a Comment